Épp most írtam be a Kultplayre is, de itt sem bírom visszafogni magam. Láttátok az új designt? Miért kell egy-egy ötletet a végletekig erőltetni? Ha valami vidám dizájnt kell kitalálni egy flájerre, egyből előjönnek ezek a beazonosíthatatlan, kerekded lények. És IRRRTÓÓ viccesek. Biztos ti is találkoztatok már a pesti kúl boltokban ilyen furcsa, kicsit ijesztő plüss állatokkal (?). Vannak kulcstartó méretben is. Na, ezeket az értelmetlen kis hülyeségeket is már nem tudom, hány "kreatív" gyártja, mert irtó kúl, de most láttam, már az Unter den Linden tucatszuvenír-boltjaiban is kaphatók berlines dobozban. Ugyanerre a sorsra jutott anno a kazetta- és halálfejmintás póló, táska, minden... Na mindegy, persze, előbb-utóbb minden erre a sorsra jut, csak nem értem, hogy a Kultplay, ami képben van a trendekkel, miért áll be a sorba, sőt annak is a végére. Ha már vicces designt akarnak, miért nem tettek ki bohócokat, vagy valami...

Muszáj lesz végre felrakni a gépemre egy Illustratort/Corelt, vagy nem tudom, mik kellenek az ilyesmihez, mert érzem, meg kell váltanom a világot.

Persze a fenti dilemmára csattanós választ ad az itteni egyik lételemem, a Bionade nevű üdítő reklámkampányának egyik plakátja:

BN_594x415_B_18Eintel_IN_OUT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése