Ha ma lett volna nálam fényképezőgép, olyasmiket fotóztam volna, mint pl.:

- Nagy, barnamedvés street art.
- Egy fura bácsi, afrikai népviseletre emlékeztető cuccban, amint egy nagy, kerekes gipszpapagályt tol, benne magnóval. A bácsi talán virágárus. Épp odamegy egy lányhoz, a kezébe nyom egy kis csokrot, majd felé tart egy dudát, hogy nyomja meg. Megnyomja, és ekkor készül a fénykép. A duda dudál. Ez a fényképen nem hallatszik.
- A következő képen a Viktoria-park vízesése látható, a háttérben egy domb tetején egy katedrális toronyra hasonlító emlékmű.
- Egy titokban készített képen egy teljesen meztelen pasi látható, amint napozik a fűben. Vajon mit szólnának ehhez a Margit-szigeten? Vagy csak nekem nem volt még szerencsém ilyesmihez?
- A következő kép már az emlékmű dombjáról készül. A vízesés látható rajta, illetve az annak tövéből kiinduló sugárút. Minipárizs.
- Az utolsó képen én vigyorgok, amint két tölcséres fagyit tartok a kezemben, és elönt a cukormámor. (A képről nem derül ki, hogy ez már a második forduló a fagyisnál.)

4 megjegyzés:

  1. Ez atom! Még ilyen képeket, még, még, még!

    VálaszTörlés
  2. Szabadon himbálódzó himbi-limbikért a Szúnyog Szigetet érdemes felkeréseni Újpesten.

    (mellesleg valaki egyszer felképelhetne már, amiért 27 évesen még mindig képtelen vagyok megjegyezni Budapest szigeteinek és hídjainak helyesírását).

    VálaszTörlés
  3. Nem csoda, folyton változtatják. A hidakat én is feladtam. Asszem elvileg már nem kell kötőjel, de nem mernék rá megesküdni. Meg agyon is bonyolítják. A Margit-sziget pl. sziget, a Margitsziget meg városrész. Hülyeség.

    VálaszTörlés